حضور 200 پژوهشگر کشور در اختتامیه همایش امام رضا(ع) در کرمانشاه
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه  از حضور پروفسور اختر مهدی استاد تمام دانشگاه جواهر لعل نهرو کشور هند در این همایش خبر داد و اظهار کرد: این استاد زبان و ادبیات فارسی در خصوص تاثیر امام رضا(ع) در شبه قاره هند سخنرانی خواهند داشت.

وی همچنین آیت الله سید محمد قائم مقامی از کارشناسان و پژوهشگران حوزه رضوی کشور را از جمله دیگر سخنرانان این مراسم عنوان کرد.

وی اجرای نقالی رضوی، تواشیح رضوی و نیز اجرای زنده صلوات خاصه امام رضا(ع) و تقدیر از فعالان فرهنگی و هنری حوزه امام رضا(ع) را از جمله برنامه های جنبی آیین اختتامیه این همایش عنوان کرد.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه این همایش از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که با حمایت و همراهی بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) برگزار می شود، از ارسال بیش از 140 مقاله به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

وی اظهار کرد: از مجموع این مقالات 121 مقاله که مرتبط با موضوعات همایش بوده برای داوری انتخاب شدند که از میان آنها یازده مقاله در بخش اساتید و پژوهشگران، چهار مقاله در سطح طلاب و دانشجویان و نیز دو مقاله در سطح نوقلمان حائز رتبه های برتر شدند.

وی خاطر نشان کرد: از نفرات برگزیده جشنواره در آیین اختتامیه جشنواره در روز دوشنبه 10 شهریور ماه با اهدای جوایزی تقدیر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد: 40 مقاله برتر جشنواره در قالب یک کتاب به چاپ خواهد رسید.

 آیین اختتامیه همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) در آیینه ادبیات معاصر ساعت 9 صبح روز دوشنبه 10 شهریور ماه در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com